LTV-fakultetens kansli är en del av universitetsadministrationen vid SLU och utgör en servicefunktion åt fakultetens ledning och institutioner/andra enheter på Campus Alnarp. Via den här webbplatsen finns kontaktuppgifter och information om vilket stöd du som medarbetare kan få av oss.
Arbetet består av planering, uppföljning och expertstöd inom fakultetens alla verksamhetsområden. Fakultetskansliets verksamhet är uppdelad i tre enheter:
Läs mer i fakultetsdirektörens beslut om LTV-kansliets ledning, organisation, uppdrag, funktionsansvar och förutsättningar. (Ny version kommer)
Fakultetsdirektör
Margit Nothnagl

- ansvarig för fakultetskansli LTV
- samordnande ansvar för övriga delar av universitetsadministrationen i Alnarp
I Alnarp finns också andra avdelningar inom SLU, som tillhandahåller stödfunktioner till medarbetarna:
Vår gemensamma vision och verksamhetsidé för stödfunktionerna vid LTV-fakulteten:
Stödfunktionernas arbete vid LTV fakulteten präglas av professionalitet.
Professionalitet uppnås genom en hög kunskapsnivå, ett bra samarbete medarbetarna emellan och ett starkt fokus på att, genom det bästa möjliga stödet, bidra till verksamhetsutvecklingen.