Kontaktinformation
Felanmälan avseende utskrifter
Felanmälan ska ske till IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller via e-post it-stod@slu.se
Felanmälan kan ske direkt av enskilda användare.
OBS - Vid felanmälan skall anges följande:
Användarnamn
Mobilnummer
Maskinens namn (står på etiketten på framsidan av maskinen)
Tidpunkt
Symptom på felet
Besökare i SLU-biblioteket felanmäler vid lånedisken.
Reklamationer
Reklamation av dåliga utskrifter lämnas till IT-stöds ServiceDesk
och täcks oftast av Utskriftsgarantin.
Kontakta IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller skicka mail till
it-stod@slu.se
Utskriftsgaranti
Dåliga utskrifter/kopior reklameras till IT-stöds ServiceDesk
alternativt till SLU bibliotekets lånediskar.
Mot uppvisande av de dåliga utskrifterna/kopiorna återfås det utlagda beloppet som en påläggning av utskriftskredit för användaren.
Kontaktinformation